Drumles & Tarieven

Marloes Strenk geeft drumles in Vlissingen aan beginners en gevorderden. In de drumles staat plezier voorop, daarnaast wordt er gekeken naar jouw wensen & kwaliteiten. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om:

- via een drumboek te leren spelen
- theorielessen te krijgen
- drumnotatie te kunnen lezen & schrijven
- techniek oefeningen leren die betrekking hebben op jouw coördinatie, timing en onafhankelijkheid.

We kunnen ook op jouw favoriete genre of artiest focussen en samen liedjes leren spelen, het leren van die ene vette groove of fill of bijvoorbeeld leren improviseren!

Zoals je ziet valt er een hoop te leren en zul je ook nooit uitgeleerd zijn!

Drumles voorwaarden:

• De minimale lesafname is één kwartaal; bij stopzetten van de lessen geldt een schriftelijke opzegtermijn van 4 weken.
  • In 1 lesjaar (schooljaar) kan een leerling zich 5x afmelden voor een drumles tot 24 uur voor de les plaatsvindt.
  • Ben je afwezig zonder kennisgeving of meld je korter dan 24 uur voor de drumles af -> worden de kosten in rekening gebracht.
  • In principe volgen de lessen de schoolweken; in overleg met de docent en bij voldoende animo kunnen ook tijdens de schoolvakanties lessen worden gevolgd.
  • Altijd 1 gratis proefles mogelijk.

Drumles Tarieven

• Leerlingen t/m 20 jaar betalen per 4 lessen 75,00 euro, dit komt neer op een bedrag van 18,75 per les.

• Leerlingen vanaf 21 jaar en ouder betalen 75,00 euro per 4 lessen, dit komt neer op een bedrag van 18,75 per les+ 21% btw (wettelijke verplichting)